Tre veckor är inte mycket...

Sitter och skriver en exkursionsrapport som ska vara inlämnad tills imorgon, inge vidare roligt om man säger så. Det som jag har kvar av den är resultat, diskussion och slutsats. Så det är inte överdrivet mycket kvar. SKa försöka jobba på snabbt så att jag är klar med den tills klockan två. Efter det ska jag ta mig en välbehövlig dusch.

Tro inte att jag kan koppla av efter det, för det som väntar då är mitt ekonomi-arbete. Åh, vad jag avskyr det arbetet! Det kommer att vara en lättnad när jag blir klar med det, det är en sak som är säker. Vill bli klar med så mycket som möjligt idag så att jag inte behöver göra så mycket imorgon. För att då behöver jag plugga till geografi-provet som äger rum på torsdag. Nu de två kommande veckorna kommer jag att ha enormt mycket i skolan, vill inte ens tänka på det.
Dock så är det endast tre veckor kvar till sommarlovet. Tre veckor är inte mycket, så nu gäller det verkligen att ligga i...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback