Tönterier

Det är kul att folk slänger in lite kommentarer i bloggen då och då, mer sådant! De flesta gångerna så skriver folk sitt namn och det är alltid roligast. Man vill ju gärna vet vem som tycker vad och inte.
Såg idag att jag fått en kommentar där det inte stod något namn, men på kommentarern så märkte man snabbt vem det var ifrån. Varför då inte skriva sitt namn om man ändå i sin kommentar ger en antydan om vem det är?

Det handlar i alla fall om en kommentar om att jag använder min Ralph Lauren tröja när jag myser runt här hemma. Personen i fråga tyckte att den skulle komma till bättre användning än så. Då kan jag svara här att jag använder den till vardags också, men just igår blev det att jag använde den till just detta syfte. Vad spelar den för roll om jag använder den när jag bara är hemma och tar det lugnt? Bara för att jag lägger upp en bild på att jag använt den en gång till detta så betyder väl det inte att jag endast använder den till detta syfte? Eller att jag inte tycker om den och bara har den här hemma.

Jaja, jag orkar inte lägga någon mer energi på detta, tycker bara att allt är ganska töntigt. Jag kan ju förtydliga allt ytterligare en gång att jag inte bara använder denna tröja att ha här hemma, utan tycker om den och den används till vardags också!


Kommentarer
Postat av: Johan

chilla emma, det va menat som ett skämt..
och jag glömde fylla i namn-fältet..

2008-05-04 @ 13:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback