The Fashion War

Nämnde igår att jag ska vara ledig imorgon och nu tänkte jag tala om varför, för er som är nyfikna. Det är nämligen så att jag ska gå modell för en tjej som heter Jessica, hon går ut textil och konfektion nu nästa vecka. Som projektarbete har alla som går det en modevisning som heter The Fashion War, där de designat och sytt alla kläder själva. Sammanlagt kommer det att vara fyra visningar, vilket gör att jag kommer att vara borta hela dagen. Vi ska vara där vid kl. 8 och sista visningen är kl. 20. Ja, det blir en lång och tuff dag, men jag antar att den blir väldigt rolig! Jag får ta med kameran och sedan kanske slänga upp lite bilder här i bloggen.


Kommentarer
Postat av: lovisa

lycka till! :D kick some asses!

Postat av: mowgli

haha, jaadu... lycka till!!! till både dig och hanna, vill ha detaljerad rapport. får du napp på nån kille så se till att han är hetro innan du gör nått. behöver du sllskap till gbg är jag på. puss och kram

2008-05-29 @ 17:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback