Skymtar ni Afrika?


Bild: San Pedro de Alcantara, Spanien

God morgon! Det är lördag och solen skiner för fullt utanför fönstret. Pappa har nyss klippt gräset så doften av nyklippt gräs har spridit sig i mitt rum och jag kan inte göra annat än att längta till sommarlovet!

Sitter och kollar igenom en massa bilder ifrån sommaren 2003 och frammåt. Just nu håller jag på att kolla igenom bilderna sedan vi var i Spanien förra året, oj vilken bra resa det var! Man får verkligen flashbacks när jag tittar på bilderna. Bilden ovan är tagen ifrån lägenheten, ifrån den har man en fantastisk utsikt. Om det är riktigt klart ute och om man har tur, så kan man skymta Afrika. Om jag inte har helt fel så kan man även göra det på denna bild också. Där det är lite ljusare blå, ovan för havet, ska Afrika vara. Ser ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback