Run as fast as you can!

Idag har pappa och jag varit ute och sprungit 5 km, så himla skönt! Vi har bestämt oss för att börja springa två gånger i veckan. Vi får väl se hur det kommer att gå, men jag tror att vi fixar det. Det är alltid lättare att vara två för då kan man pusha varandra. Jag var helt illröd i hela ansiktet när vi sprungit klart, men pappa såg inte alls anfådd ut, men det var han, haha. Det kändes som om kroppen fick sig en riktig genomkörare!

Nu ska jag har nyligen duschat, körde peeling och kittet. Så nu är jag fit for fight för geografi-pluggandet, vi har nämligen prov imorgon. Att vi var ute och sprang gjorde verkligen susen för nu är jag jättepigg och redo för att plugga. Hur många gånger är man redo för att plugga liksom?

Kommentarer
Postat av: lovisa

ojojoj emma, du kommer bli värsta friskisen! :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback