Resor

image153

Just nu håller jag på att skriva på ekonomi-arbete som ska vara inne imorgon. Det är otroligt krångligt att förstå sig på vad man egentligen ska ha med egentligen. När man läser betygskriterierna blir man helt snurrig av allting. Vad jag förstått så är jag inte ensam om att tycka att detta är krångligt att förstå vad som egentligen krävs. Det ska vara inlämnat imorgon och jag har skrivit ungefär 3 A-4 sidor, lite mer. Jag ska fortsätta att skriva, om jag förstår vill säga, men som tur är har vi även lektionen som är 3 h på oss också. Well, well, jag hoppas att det blir väl...

En sak som jag satt och uppmuntrade mig själv med när jag satt fast i arbete var en resa som jag ska göra i höst. Detta bestämdes för cirka två månader sedan, men jag har glömt av att nämna det i bloggen. Det är i alla fall att i början av oktober så har min mormor bjudit mina kusiner, min moster, mamma, Johan och mig på en resa till Disney Land, Paris. En del av er suckar säkert och tycker att det är barnsligt, men det tycker inte jag. Jag tror att man uppskattar det oavsett ålder och det är verkligen en sådan sak som jag tror många har på sin "To do-lista" innan de dör, i alla fall jag.
Jag ser verkligen fram emot denna resa, att komma tillbaka till Frankrike och framför allt Paris där tanken är att vi ska tillbringa en dag. Sephora och Starbucks säger jag bara! Innan denna resa går av stapeln så har jag ytterligare en att se fram emot och de är de två veckorna jag kommer att tillbringa i Grekland i sommar med min kära familj. Lovely!

Jag verkligen älskar att resa. Träffa nya människor, ta del av andras kulturer, utforska ett nytt land, ja allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback