Parkhäng

image156

Dagens outfit:
Linne med Mimmi - H&M
Shorts - Levis vintage
Solbrillor - H&M

Bilden blev väldigt ljus när det blev så nära husväggen, därför försvann mina fingrar och min hudfärg... Sure, jag har absolut inte Spanien-brännan som jag satt inne med i somras, men den är inte som om jag bor på Antarktis heller. Hoppas jag inte...

Dagen idag har vart riktigt bra! Parkhänget med girlsen var kanon mysigt, dock så avvek Elin ganska tidigt. De tre matvraken som då var kvar, det vill säga Fanny, Sandra och jag vi traskade till Orion och åt. Det tar på krafterna att glassa i solen, skvallra och spana på folk!

Next: Ut på altanen och njuta av den sista solen för dagen, samt plugga lite. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback