Moschino


Bild: net-a-porter.com

I tisdags satt Elin och jag och suktade efter alla fantastiska kläder, skor och väskor på net-a-porter.com. Där finns alla möjliga märken som man bara drömmer om. Ja, drömma är det man gör för att priserna är inte så plånboks vänliga om man säger så.

För att finna lite inspiration så kikade jag in på sidan idag igen. Fann bilder från lite olika visningar då, inte jättefärska, men men. Bilderna ovan är från Moschinos visning och jag skulle nog vilja påstå att jag skulle mer än gärna klä mig i outfitsen ovan. Om jag haft kläderna i min garderob kanske jag hade kombinerat det lite annorlunda, men inte så mycket. Jag gillar de tre första outfitsen skarpt, men den längst till höger har jag lite svårt för.

Nu ska jag återgå till att lyssna på Naive - The Kooks, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback