Illustration


Bild: Monkigirl.se

Den här T-shirten från Monki skulle jag mer än gärna bära tillsammans med mina ljusrosa byxor från Boomerang som jag tänkt ha imorgon. Att åka till Göteborg har länge stått på tapeten, men det har inte blivit av. Man får kanske ta att pallra sig dit någon dag i början på sommarlovet, eller ännu tidigare hade minsann inte suttit fel. Känner nämligen ett starkt behov av att besöka Monki, dock brukar jag ha oturen att aldrig hitta något när jag väl åker dit...

Förresten så har jag faktiskt tänkt att göra mig en egen T-shirt med illustration på, om allt går som det ska så tror jag att den kommer att bli bra. Kanske blir ett litet projekt jag pysslar med i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback