Heldag i stan

Me
Bild: Jag under Kulturveckan

Sedan klockan tolv idag så har jag varit iväg. Det började med att Lotta hämtade upp mamma och mig, tillsammans så åkte vi alla ner till stan där det vankades vårmarknad. Vi gick runt där en stund och sedan så mötte vi upp mormor och vi lunchade på Café Viskan. Det börjar nästan bli mitt nya stammis hak, haha. Deras Moccachino är ljuvlig samt så är det as mycket fräsha killar där, hehe.
Efter att vi lunchat så ställde jag mig i Royal-tältet med Linda och Johanna. Stod ifrån kl. 15-18, vi sålde lotter och tröjor inför cheerleading SM som kommer att gå av stapeln imorgon här i Borås.

Vid klockan 21 ikväll ska jag iväg på ett möte med domare och även spotters tror jag. Jag ska nämligen vara domarvärdinna hela helg. Wish me luck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback