Grattis mamma!


Bild: Älskade mami kisandes i solen

Idag fyller min älskade mamma år, tusen grattiskramar till dig! Här hemma vankas det allstå snart kalas vilket ska bli väldigt mysigt. Det var tänkt att jag skulle gå ut efteråt, men jag är inte alls taggad. Får väl se hur det blir, men jag tror jag stannar hemma.

Nyss åkte min granne och vän Emma iväg till sin bal, hon var verkligen jättefin! En snygg kavaljer hade hon minsann hittat sig också. Blir nästan att man längtar till man ska ska gå på balen, men än är det tre år kvar...
Det är lite synd att jag inte kan se Sven Eriksons bal idag, men på tisdag är det Bäckängs och det får man minsann inte missa. Man vill ju gärna se folk på sin egen skola.

Kommentarer
Postat av: mowgli

nu får man väl ändå säga att det är 2 år kvar??

anyway, hälsa jättemycket grattis från mig!!!

pusspuss

2008-05-30 @ 18:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback