Gladiator

image150
Bild: ellos.se

Har vart på jakt efter ett par gladiatorsandaler ett bra tag. Spanade in ett par från HM när jag var i Stockholm på påsklovet, men mamma tyckte att jag skulle vänta lite. Dock fanns de som jag spanat in med i Sofis Mode i måndags och mamma utbrast att hon tyckte att de var snygga. Då sa jag till henne att de var de jag hade tänkt att köpa, men att hon sagt att jag skulle vänta lite. Blev lite små sur på henne då, haha.

Sandalerna ovan har jag spanat in ett bra tag och tycker fortfarande att de är riktigt snygga, finns även i brunt. Tror priset var 299 kr om jag inte minns helt fel och det är inte mycket.

Förresten, förra måndagen kom klänningen som jag beställde från Ellos och den var jättesöt. Den var lite stor, men det var inget som syntes överdrivet mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback