Fräschare på våren och sommaren

image155
Bild: Mitt tisdagshäng bestående av egengjord melon/hallon smoothie & Sofis Mode

Idag var det otroligt varmt ute och oj vad underbart det är! Det är precis det som jag längtat efter. Jag minns alla de gånger Fanny och jag gått från skolan till busstorget och pratat om vilka outfits vi skulle vilja bära. Nu är värmen här och det är bara att låta alla outfits skrida i verket!

En sak jag kommit på är att man kan klä sig så himla mycket snyggare på våren och sommaren, än på vintern. Håller ni med mig? Det känns som om man har mycket mer valmöjligheter på något sätt. En av de bästa sakerna är att man kan variera skorna. Eftersom jag är väldigt svag för väskor och skor så får jag lite smått panik när jag inte kan variera skorna. Sommar och vårskor har man en mängd av, medan det är knaprare med vinterskorna.
Kort och gott så känner man sig fräschare på våren och sommaren än vintern!

Imorgon är vi lediga och om vädret tillåter så blir det parkhäng med fyron! Innan det blir parkhäng så ska jag sova ut, detta var väldigt viktigt för Sandra också, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback