Då mår jag bra

image151
Bild: Jag i mina myskläder

Jag är en mästare på att bara glida omkring i myskläder. Är det inte tights så är det mjukisbyxor eller pjamasbyxor. Det första jag gör när jag kommer hem efter att ha varit i skolan eller dylikt så är det att svida om till något av det ovanstående. Mina duntofflor brukar också få åka på. När jag får gå runt i mina myskläder och kunna göra exakt vad jag vill utan att känna några måsten, då mår jag bra!

Dagen till ära så har jag grå tights och en rosa t-shirt som jag fått av min vän Johan i födelsedagspresent. Som ni ser så kommer den ifrån mitt favoritmärke, Ralph Lauren.
Vem säger att myskläder måste vara sunkiga? Inte jag i alla fall...

Kommentarer
Postat av: Anonym

använder du den till att mysa i?
trodde att den skulle komma till bättre användning..

2008-05-02 @ 17:52:10
Postat av: sandra

anonyma kommentarer gillar vi inte, jävla tönt! Mys på i din ralph lauren tröja snygging :)

Postat av: Johan

men banga, det va jag som gav henne tröjan..

2008-05-04 @ 13:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback