Bikini

När mamma och pappa kom hem efter att varit och handlat, jag följde nämligen inte med, så hade de med sig ett paket hem till mig. I paketet låg det en bikini som jag spanat in, den är blommig med vit botten. Förra året körde jag med bandeau överdel och är samma som gäller i år igen. Tycker att det är skönt att slippa ränderna som man får av trekantsbikini. Använder trekantsbikini lite till och från, dock är det inte så snyggt att ha det när man skapat sig en bränna utifrån bandeau överdelen, men vad gör det om hundra år? haha

Imorgon eller på måndag så ska jag köpa mig en till bikini i samma modell, fast annat mönster. Ska faktiskt köpa mig en leopard-överdel, det låter jättetacky, men med svart nederdel tror jag det kan bli fint. Eller jag hoppas i alla fall det!
Anledningen till att jag köper en till är för att jag åker till Grekland om 27 dagar, visst det är ett litet tag kvar, men de veckorna kommer att gå snabbt! Köper inte ytterligare en bikini endast i det syftet, utan jag tycker att det är roligt att byta också. Sedan är det inte så himla nice att ligga med en blöt bikini, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback