Årets andra grillparty

Igår var jag på grillparty hos Erika och Qristian, det var väldigt trevligt. Lövbiffarna som för övrigt var gigantiska blev otroligt goda. Det var ett himla spekulerande om mitt mat från alla håll och kanter, haha. Tror att killarna trodde att jag skulle bränna dem totalt, men jag hade minsann dålda talanger och gjort inte det.
Det var i alla en trevlig kväll med skönt folk, dock var det inte så jättemycket go i folk.

Idag har jag haft uppvisning och suttit ute i solen och chillat. Man märker verkligen att solen tar när man sitter ute! Jag som annars brukar vara ganska dålig på att smörja in mig har blivit ganska bra på det. Vem vill få hudcancer eller vara helt skrynklig när man är gammal? Bara för att man ville ha en schtekig bränna under sina ungdomsår. Nej, det går bort för min del!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ska jag iväg på konfirmation, min kusins barn konfirmeras. Ikväll sedan så blir det tjejkväll ute i Sjömarken med några girls, mysigt!

Kommentarer
Postat av: Bauhn

Om du har riktig otur så kan du stöta på mig ikväll om du visar dig i sjömarken, för jag tror att min kväll lär sluta där idag ^^

2008-05-10 @ 14:53:59
Postat av: Jesus

Ehehe, var det eran fest som blev trashad av brandkåren igår eller? ;p

2008-05-11 @ 19:42:40
Postat av: Anonym

låter mysigt!

2008-05-14 @ 16:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback