Antingen göra ingenting eller en herrans massa saker

Idag har jag inte gjort så överdrivet många knop här hemma. På lediga dagar ska man antingen göra ingenting eller så ska man göra en herrans massa saker! Jag började dagen med att ta mig en powerwalk ner till solariet Fanny och jag skulle inviga, otroligt fräscht var det! Fick mig en liten snabb uppdatering om slutet av kvällen igår. Ångrar mig lite smått att jag inte följde med in till Kårhuset. Fick denna kommentar av mamma: Men varför gick du inte dit?! Har faktiskt inget riktigt bra svar på det själv, men jag var inte så taggad helt enkelt. Well well...
Efter att Fanny och jag solat så tog jag mig åter en promenix hem, det började precis spöregna när jag var 10 meter hemifrån.

Sedan jag avr iväg och solade har jag inte gjort så mycket. För folk som vill veta så har jag duschat, vilat, ätit otroligt god mat, ätiy godis och läst. Jag borde ha börjat på ekonomiarbetet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback