00:00

Jaha, då har klockan blivit 00:00 det blir ofta så att man har så mycket att göra med skolan så att man får sitta till sent på kvällarna. Har suttit och skrivit en debattartikel om korallrev som ska vara klar tills imorgon. Det som återstår på den är endast lite fin lir och det gör jag på lektionen imorgon, vi får nämligen den två timmars långa lektionen på oss också.
Nu är det enda jag har kvar i pluggväg är att läsa ut en engelskabok som jag sedan ska ha prov på. De andra ska ha skriftligt, men eftersom jag kommer att vara ledig på torsdag ska jag få göra det muntligt på fredag. Jag kan berätta för er senare varför jag kommer att vara ledig, hehe.

Nu ska ska jag krypa till kojs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback