Update från kvällen

Kvällen i går började med att Fanny och jag möttes upp vid kl. 20.20 och därefter bar det av hem till Sandra. Hemma hos Sandra var Ida och Erika, senare under kvällen kom Elin och hennes vänner. Där var vi alla en stund och hade det riktigt kul. Vid 22.30-tiden bar det av upp till Bäckäng, där vi dansade hela kvällen lång!

Kvällens outfit och styling kan jag tacka min mamma för. Jag körde på lite a la Grease tema, först var det tänkt att jag skulle köra 80-tal, men det blev ändrade planer. Mamma både sminkade mig och fixade håret, både hon och jag blev riktigt nöjda!

I dag är jag lite halv slö och håller på att fixa lite i mitt rum, det behöver verkligen städas. När jag är klar med det hade jag tänkt ta mig en ordentlig dusch, behöver verkligen få ut all spray ifrån i går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback