Tränings snack

Träningen i dag gick bra även fast jag tyvärr känner att jag inte brinner för det lika mycket längre. Har trots allt hållt på sedan jag gick i 4:an. 4:an till 9:an var det dock cheerleading som gällde och inte cheerdans som jag kör i nuläget. Känner ändå att jag inte känner helhjärtat för det längre. 
Anna och jag har tidigare gicki samma lag i flera år, men i höstas bytte hon till en annan förening. Att det inte är lika roligt längre är en del att jag inte träffar henne, för vi hade grymt kul på träningarna tillsammans!
Min plan är i alla fall att till hösten ta en paus eller något och träna på egen hand, mamma och jag ska nog träna tillsammans. För jag tänker aboslut inte sluta träna!

Jaja, vi får väl se hur det blir, men det är i alla fall så här jag känner i nuläget. Nu ska jag strax gå och lägga mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback