Torsdags mys

Elin gick nyss hem och vi har haft det jättemysigt. Vi ha druckit lite te, ätit mat, kollat på film och ätit godis. Vi kollade på filmen Råttatouille. Vi har haft den hemma enda sedan i november någon gång, men det har aldrig blivit att jag sett den så Elin och jag bestämde oss för att se den. Måste säga att den var faktiskt jättebra och det var vi båda överens om.

I morgon så ska vi hitta på något alla fyra. Alltså Elin, Fanny, Sandra och jag. Frågade mamma i går om vi kunde vara här, men först var hon inte så jättetaggad på det, men i dag sa hon att vi gärna fick vara här. Så om resten av tjejerna vill, alltså Fanny och Sandra. Så blir det att vi hittar på något hemma hos mig i morgon, ska höra av mig till dem i morgon, känns lite sent att göra det nu, hehe.

Hm.. om man kanske skulle ta att gå och lägga sig, är verkligen helt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback