Stuffs from Monki

 
Bilder: monkigirl.se (klicka på bilderna för att förstora dem)

Tidigare i dag när jag var inne på Monkis hemsida hittade jag två godbitar. Jackan skulle inte vara helt fel. Om jag hade den i min garderob så skulle jag använda den både på våren, sommaren och på hösten. Eftersom jag bor i Sveriges regningaste stad också, så skulle den sitta mer än fint!
Koftan ser riktigt mysig ut, men jag skulle nog vilja ha den i en annan färg. I någon fräsch vår färg skulle vara fint. Till den så skulle jag vilja ha mina svarta jeans med högmidja, svart eller vitt ribbat linne eller en t-shirt instoppad och sedan skulle jag vilja ha koftan uppknäppt utanpå. Helst av allt skulle jag vilja ha ballerina eller ett par tygskor till, men det ser ju rätt mörkt ut om man tittar ut genom fönstert. Som smycken till skulle jag gärna haft armbanden som jag planerat att köpa. Mmm, den outfiten skulle jag gärna vilja ha på mig.

När jag reser bort nu så ska jag verkligen ta mig en sväng inne på Monki. Dock brukar jag inte ha någon större tur när jag går in dit. De gånger jag vart inne där och tidigare spanat in saker på deras hemsida så har inte sakerna vart lika snygga i verkligheten och sedan har de inte passat så bra på mig. När jag var nere i Göteborg i mitten av december så hade jag spanat in ett par chinos, dock var de allt annat än snygga på mig. Sandra har ett par sådana som jag provade fast i annan färg och hon är däremot kanon snygg i sina!

Jag hoppas att jag har turen med mig när jag går in på Monki denna gång. På hemsidan är det kanon snygga saker, så det ser lovande!

Kommentarer
Postat av: mowgli

gillar verkligen jackan!
drar till linköpint tidigt i morrn, måste nog packa nu.
Ha det underbart i Sthlm!!! say hi to the boys from me!
massa pussar

2008-03-24 @ 22:17:18
Postat av: Fanny

iiiih, den jackan är verkligen supersnygg! Men känns inte så rolig nu till våren på något sätt :s


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback