Smör i solsken

Var inne på Accessoara i dag och kollade på armbanden, de är kanon fina! Så i morgon innan jag ska luncha med älskade Sofia ska jag köpa mig ett. Tänkte börja med att köpa ett, tror det blir det svarta. Vad tycker ni?

Var inne en snabb sväng i Souk gallerian och var inne på Pashion Cosmetics. Hittade ett fint läppstift från Wet 'n wild. som jag är lite sugen på. Har även spanat in en söt kofta ifrån Zara och även en jacka där ifrån. Hm.. vi får se vad jag har med hem. Även fast jag inte shoppat något än, så går pengar åt som smör i solsken kan jag tala om, hehe.

I morgon ska jag lämna Leo på dagis, ska bli spännande och se hur det går, haha. Tessan och Henke hade det lite körigt, så jag erbjöd mig. Ska ju ändå gå upp någorlunda tidigt, så det gjorde mig inget. Ska lämna honom strax före klockan nio. Han är för söt den lilla pysen!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Intervjun gick bra, det var inga konstiga frågor till min lättnad! :) Åh vad kul att du har hittat lite saker.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback