Sjukling

I morses när jag vaknade kände jag mig inte på topp, gjorde inte det i går kväll heller. När mamma såg mig i morses tyckte hon inte att jag såg riktigt kry ut och tyckte att jag skulle vara hemma. Sagt och gjort gick jag och lade mig i sängen igen.
Har inte varit sjuk sedan i höstas, så jag kände att om jag nu är på väg att börja bli sjuk är det lika bra att stanna hemma och vila upp sig så att man inte blir dunder sjuk sedan.
Vi har haft så himla mycket i skolan nu den senaste tiden, så jag tror att det är därför jag mår som jag mår i dag...

Just nu sitter jag här och dricker te, kikar i lite bloggar och ska ta och göra mig fler rostade mackor med marmelad!


Kommentarer
Postat av: Sandra

aha okeeej. kommer du imorgon då eller? du som inte skulle spräcka dina 100% moahah, nu är dom spräckta. Jag och elin sitter och luffar. Historian känns inte så seriös eftersom mogge är borta. Hoppas du mår fina firren imorgon, för då har vi matte :)

Postat av: Fanny

ååh, sötan är du med sjuk! usch, it's killing me!! men jag ska förmodligen gå imorgon om jag orkar, kan inte missa mer nu :( hoppas du med kommer imorgon

2008-03-06 @ 14:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback