Rubbad tidsplan

Tanken var att Linda och jag inte skulle fika så jättelänge, kanske till två eller något bara. Det blev inte riktigt som vi tänkt, utan ut från Espresso House kom vi tre och en halv timma senare. Då hade nytt folk både hunnit komma och gå, haha. Mitt i vår snackande och fikande kom en väldigt konstig och berusad man in och började prata med oss. Vi vände bort huvudet, men detta hindrade inte honom, utan att fortsatte att prata om en massa saker som vi inte förstod något av. Det enda Linda och jag gjorde var att as garva, vilket mannen också gjorde.

Efter vi fikat åkte jag med mamma och hem från stan och var hemma en sväng. Sedan åkte vi till min gammel mormor och var där i några timmar. Hon är för underbar min gammel mormor! Eftersom det blev några timmar spenderade på både när jag fikade med Linda och hos min gammel mormor resulterar det i att jag inte riktigt ligger enligt min tidsplan. Jag hade tänkt att hinna plugga och ha packat i tid. Istället för att vara i tid nu så är allt som det brukar. Alltså att jag är ute i sista minuten och packar, men som jag sagt tidigare, det är en tjusning det med! Har i alla fall någorlunda koll på allt, så det är lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback