Ramla på catwalken



Att vara modell är nog inte alltid så enkelt, speciellt inte att gå på catwalken i skyhöga heels! I klippet ovan får ni se när modellerna inte riktigt kan hålla sig på benen under the fashion shows. Vi "vanliga" tycker att det kan vara pinsamt att trilla på en offentlig plats, undra då hur modellerna känner sig när de snubblar på catwalken framför en massa inflytesrikt folk?
Personligen skulle jag nog först tycka att det var jättepinsamt, men sedan börja skratta åt det. Frågan är om jag skulle kunna hålla masken resten av visningen...
När jag får skrattanfall i vanliga fall så kan det hända att jag knappt kan stå på benen. Hur det skulle vara i situationen att trilla på catwalken vill jag inte ens tänka på, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback