Ralph Lauren kofta ger med sig tur?

I dag är det plugg, plugg och träning som stått på schemat. Hade ju ångest över geografin i går och även i dag, men nu känner jag mig lite lugnare. Har nog trots allt ganska bra koll på det mesta, eller man ska ju inte säga för mycket...
I morgon efter skolan så ska jag träffa Lollo och åka hem till hennes place, trevligt värre må jag säga!

Letade upp min älskade Ralph Lauren kofta i dag, har inte använt den på jag vet inte hur länge. Det är i alla fall min abosluta favorit kofta, älskar verkligen den! Den är flätstickad, lavendelblå/lila, rundhalsad med små knappar fram. Så i morgon har jag tänkt att ha den. Den har med sig så mycket minnen och dylikt så jag har inbillat mig att den ska föra med sig någon slags tur eller liknande till provet. Om det stämmer återstår att se!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Det verkade ju stämma med turen! Eller? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback