Prat, bara en massa prat

Nu börjar mina ögon snart gå i kors, så det är nog läge att gå och lägga sig. Jag har allt under kontroll med packningen nu och det känns skönt. Dock är det en del småsaker som ska ner i väskan.

I morgon går min buss till Alingsås klockan 9 och där ska jag sedan byta till X2000. I Stockholm är jag sedan framme kl. 12.45. Okej, detta var väl ingen nödvändig information direkt, men men. Som ni märker blir det tidig uppstigning i morgon då jag ska fixa det sista och så, samt inte missa bussen. Det hade varit sådär lagom kul...

Jag ser verkligen fram emot att träffa mina nära och kära som bor i Stockholm. Har fått hemskickat ett jättegulligt "Glad Påsk-kort" av Leo och det gör ju inte att jag längtar efter honom mindre! Det ryktas nämligen att han snackar på som bara den nu. Sist jag var där snackade han lite, så det har hänt mycket på 3 månader. Ja, så länge sedan var det jag träffade dem alla.
Usch, det var verkligen en evighet sen.

Nej, nu är det slut på mitt prat och jag ska borsta tänderna och gå och lägga mig. Måste fundera ut vad jag ska ha på mig i morgon när jag fikar med Clare också. Ska ju sitta på ett tåg hela morgonen så man vill ju ha någon bekvämt. Att kombinera bekvämt och snyggt är inte alltid så lätt, men det lutar åt klänning och tights. Det funkar alltid, men vi får se. Clare är jämt så himla fashion, så man vill inte se ut som "hej, kom och hjälp mig", haha.

Adios amigos så kanske vi hörs mer i veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback