Passera gå

Jösses, säger jag bara jag är verkligen helt slut. Gick både till och från stan, plus en massa där emellan. Snacka om att mina fötter behöver vila. Dock blir det inte så mycket vila då jag ska in till stan igen och käka middag med gulliga Tobbe kl. 17.30, efter det så får vi ser vart det bär av. Är faktiskt lite sugen på att dra ut till Saltis, men vi får väl se. Kanske inte så kul för Tobbe som bor där att vara där, haha.

I dag shoppade jag lite små saker. Köpte det svarta armbandet fast med en peace berlock, köpte även läppstiftet. Fia och jag gick in en sväng på HM på Hamngatan och då fann jag en svart plånbok/liten sminkväska/man kan ha det till vad som helst med fransar på. Har ju vart på jakt efter en plånbok ett bra tag nu så jag slog till. På HM på Drottninggatan fann jag skinnjackan jag suktat efter, men det blev dock inget köpt. Jag var jäkligt sugen på att köpa den när jag stod där i provrummet, men kände att just nu vill jag lägga pengarna på lite annat.

Nu ska jag strax piffa till mig lite. Ska nog svida om till mina svarta jeans med högmidja. Vet inte om jag ska behålla den svarta bodyn på eller om jag byter, vi får se. Ska i alla fall inviga armbandet!

Kommentarer
Postat av: Fanny

svart svart svart :o andra färger var det! vi får jobba på det :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback