Packa & planera

Att ha lov är verkligen helt fantastiskt! Känslan av att kunna somna om när man vaknar klockan halv nio är inte att leka med.

Det som jag ska göra i dag är att börja packa lite inför min kära resa. Åker ju på onsdag och det är inte alls många dagar kvar dit. Måste också ta tag i att planera med folk när jag ska träffa dem, börjar känna lite smått panik, haha. De första jag ska höra av mig till är till killarna. Killar är ju inte direkt kända för att vara organiserade eller välplanerade, men det ska det blir ändring på nu, haha. Får ta att slänga iväg ett sms till Tobbe eller Anton och höra med dem. Anders är nämligen uppe i sin stuga och åker skidor, så han är det inte så lätt att planera med, haha. Sedan så har han tappat sin mobil, vilket gör det ännu svårare. Killar säger jag bara...haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback