Oilily

81424-124

När vi var inne på Lycka i dag såg vi att de fått in väskor från Oilily. Bland annat weekend bagen ovan, fast i andra färger. Hur snygg vore in den att när man åker på en weekend-resa? Alla tre blev i alla fall helt frälsta i denna väska, dataväskan och plånböckerna som hade kommit in. Lite längre in nu i vår så skulle de få in mindre väskor, som jag längtar! By the way så har jag ett lip balm därifrån. Vissa kanske tycker att mönstret är alldeles för mycket, men jag tycker bara att det ser fräscht ut och att det livar upp lite. Spanade in plånböckerna de fått in och jag blev riktigt sugen på att köpa en. Har vart inne ett bra tag på att köpa en ny, då jag inte vill slita ut min Mulberry alldeles för mycket. I slutet av sommaren blir den två år och den ser nästan ny ut. Okej, det kanske beror på att ägaren är ganska pedantisk av sig...
När de mindre Oilily-väskorna kommer in på Lycka till våren ska jag minsann gå dit!

Här nedan ser ni lite andra godbitar, alla bilder är från Oililys hemsida.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vad söta! jag gillade den lilla necessären(?)

Postat av: mowgli

shit vad fina... en ny väska skulle ju INTE sitta fel... tål att tänkas på...
pusspuss

2008-03-16 @ 17:43:34
Postat av: lovisa

sv: haha!! du skulle bara veta.. ;) clare sa att du var lite rädd för vad jag kan ha tänkats gjort!

och bara så att du vet...
björn gustafsson är MIN!

2008-03-16 @ 19:26:34
URL: http://killingmarianne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback