My second home

Ja, då var man uppe i sitt extra hem nu, känns kanon! Just nu skiner solen som aldrig förr och jag lyssnar på studio 107,5. Den kanalen var den första jag satte på i morses, haha.

I går fikade jag och kollade i affärer med söta Clare, så det blev en hel dag med henne. Hon är för underbar hon! Jag kan inte förstå att två personer är så lika som vi är. Vi kollar på exakt samma kläder och exakt samma killar. Som Clare sa i går: Emma, jag kollade också på den killen, haha.
Vi hade i alla fall det helt underbart och vi fikade på Stureplan. Oj, vad mycket snyggt folk det finns där! Killarna är verkligen helt sanslöst snygga och de flesta tjejerna ser väldigt fashion ut. Killarna är verkligen helt i min smak, haha.
Fick i går även prata med mitt söta fadderbarn Jacob, så vi kanske ska ses. Träffade även Amanda inne på Gina Tricot, vi har inte setts på över ett år, nästan ett och ett halvt år till och med tror jag. Båda blev väldigt paffa när vi sprang på varandra, men det var kul att ses!

Vad som står på schemat i dag är faktiskt inte bestämt. Utan jag tror att jag ska ta mig en sväng på stan själv faktiskt, tycker det är ganska skönt att bara gå runt och kolla på folk och titta runt själv. Har inte planerat att jag ska träffa någon i dag, men det kanske blir så ändå. I morgon ska jag i alla fall luncha med Sofia, har inte träffat henne sen vi åkte hem från Frankrike. Ja, ni märker ju hur längesedan det var då!

Nu ska jag käka frukost och sedan snygga till mig lite!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Den här veckans STORA höjdpunkt kommer att inträffa under morgondagens lunch, för vad ska egentligen hända då?! ;D Jo jag ska nämligen få träffa och umgås med den vackraste tösen från Borås! Åh, om du bara visste hur MYCKET jag har saknat dig min ängel!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback