Jakt

När Elin och jag var i stan i går så var jag inne på H&M och frågade om de hade fått en en skinnjacka som jag sett i en blogg. Skinnjackan är i äkta skinn, utan tygmuddar och med små söta volang detaljer. Självklart hade de inte fått in den, men en i personalen visste vilken jag menade för hon hade sett den i Göteborg.
 
Den skinnjackan skulle verkligen vara perfekt och det stod verkligen Emma på den. Jaja, får väl ta att fortsätta min jakt. Jag skulle vilja ha en jacka helt i skinn utan tygmuddar. Det är fint, men det är så många som har det så jag skulle vilja ha någon lite annorlunda. Detta blir nog ingen enkel match...
Mitt letande började redan i höstas, men då hittade jag ingen som jag fastnade för, så jag hoppas att jag har bättre tur denna gång. Har hört att Zara har fått in fina skinnjackor, får ta att kika där när jag åker upp till Stockholm på påsklovet.

Har massa outfits-visioner i huvudet som jag skulle vilja ha en skinnjacka till. En skinnjacka till alla mina blommigaklänningar och lackballerinorna från Zara till, skulle vara perfekt en sommarkväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback