Ingen söndags ångest här inte!

Då var det söndag igen, jösses vad veckorna går fort! Om det ska gå såhär fort så är det väl sommarlov snart. Sitter fortfarande här i min turkosa siden morgonrock. Jag vet inte vad det är, men jag känner mig som en lyxhustru i den, haha. Larvigt, men sant. Ska snart kränga av mig den och dra på mig myskläder. Får bli mina Hello Kitty-pjamasbyxor som jag köpt i Spanien. Som ni märker kommer inte jag göra många knop denna regniga och gråa söndag. Ska försöka att plugga lite, måste verkligen få bra på geografi provet på torsdag.

Det känns otroligt skönt att man inte har någon söndags ångest, vilket man ofta får när veckan börjar lida mot sitt slut och man har en ny vecka framför sig. Det där med en ny vecka kan både vara positivt och negativt.
Jag har sagt det, men jag säger det igen: Det är så otroligt skönt att vara ledig måndag och tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback