Ingen bra start

I dag hade jag inte världens bästa start på dagen om man säger så. För det första gick jag upp för sent eftersom jag struntat i att lyssna när min mamma ropat på mig i 30 minuter. Sedan när jag väl var klar och skulle ta på mig mina vita nytvättade Converse och pappa satt i bilen utanför och väntade. Vet ni vad som händer då? Jo, min knapp i byxorna lossnar. I panik sprang jag runt och letade efter nål och tråd som jag sedan kunde ta med till skolan. Tillslut kom jag ut ur huset och in i bilen. Berättade om den lilla incidenten för pappa i bilen och han bara skrattade, jag med.

Jag hoppas att dagen blir bättre än morgonen...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha vilken "bra" start darling ;) Nej skämt o sido, sånt händer alla! Hoppas du fick ordning på knappen tillslut ;) Jag önskar dig en fortsatt härlig tisdag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback