Girls night

Girlsen var hemma hos mig nu ikväll och vi hade det jättemysigt. Först käkade vi mat och över gick sedan till godis och chips medan vi kollade lite på TV och snick snackade en massa. Fanny, Elin och jag körde också lite Guitar Hero, det var kul. Sandra smet nämligen iväg tidigare för att hon ska jobba tidigt i morgon. Elin och Fanny följde jag till bussen vid 23.30 ungefär.

I morgon, eller i dag rättare sagt då klockan passerat tolv, så vankas det party hemma hos Erika. Fanny, Elin och jag hade först ingen som helst aning om vad vi skulle hitta på, men sedan så sa Sandra att vi var bjudna till Erika och då löste sig allt. Ska bli väldigt trevligt, kul att träffa lite nytt folk och så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback