Förkärlek till fika

Efter att ha lyssnat och shakeat loss lite till låtarna på radion så bar det av ner till Norr Mälarstrand. Där tog jag mig en promenad längs med vattnet och det var verkligen helt underbart! När jag var på väg in till stan gåendes ringde Anders så vi bestämde oss för att ses, så honom har jag träffat i dag. Vi var och fikade på Söder och sedan var vi på bio. Vi såg "Meet the Spartans", tror den hette så i alla fall, den var riktigt kul. Det var hur kul som helst att träffa Anders, han är för bra den grabben!
Tobbe hörde också av sig i dag, så allt löste sig. Dock tror jag att Anton är i Linköping, buhu.

Nu ska jag fortsätta att dricka min varma choklad som Tessan gjort och äta sockerkaka. Efter de här dagarna kommer min kropp bara bestå av fika! Har fikat tre dagar i rad nu, haha. Äsch, ibland måste man unna sig och har man en förkälek till fika som jag har så tackar man inte nej.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Usch, det är hemskt! Fast gott såklart ^^ Istället för fika som du så vräkte jag i mig godis som aldrig förr, och pizza och annat onyttigt! Men pappa hittade en fyndig artikel i tidningen och nu pågår en riktig skitutrensning ur min kropp, Detox-kur (?) prova det! ;p Puss på dig, ha en underbar stockholmsvisit!

Postat av: Fanny

Usch, det är hemskt! Fast gott såklart ^^ Istället för fika som du så vräkte jag i mig godis som aldrig förr, och pizza och annat onyttigt! Men pappa hittade en fyndig artikel i tidningen och nu pågår en riktig skitutrensning ur min kropp, Detox-kur (?) prova det! ;p Puss på dig, ha en underbar stockholmsvisit!

2008-03-27 @ 20:59:39
URL: http://soderstreamad.blogg.se
Postat av: mowgli

kära skorpan! jag är inte lite avundsjuk, men å andra sidan har jag haft helt otroliga dagar i linköping. har dock inte sprungit in i anders. tyvärr.
pusspuss

2008-03-27 @ 22:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback