Folk som får stå ut med mina myskläder

Jämt när jag går hemma så går jag runt i myskläder. Antingen är det tights, mjukisbyxor eller pjamasbyxor. Så fort jag kommer innan för dörren så byter jag om till det. Om jag bara ska vara hemma en hel dag så är det alltså denna klädsel som gäller, ni har säkert anat att det inte är smink som gäller också. Denna syn får min kära familj se jämt, min moster lyckas också pricka in de dagarna, haha. En annan som jämt får stå ut med det är Anders. Han lyckas nämligen jämt pricka in det de gånger jag har webcameran på när vi sitter och pratar med varandra på msn.

Emma TM säger:

Jag är jämt så jävla sliten och osminkad när jag har cam med dig.

Emma TM säger:

Nästan gång ska jag fan va fixad som fan.  

Anders säger:

haha troligt

Anders säger:

men det är iaf bättre än vanligt...

Emma TM säger:

hahaha så jag ser bättre ut än vanligt? haha

Anders säger:

mmm vanligt vis brukar du ju sitta i pjamas...

Emma TM säger:

check this out! (visar mina pjamasbyxor i camen)

Anders säger:

mmm... fiiiint

Emma TM säger:

hahaha

Emma TM säger:

Bara så du vet så fixar jag mig aldrig när jag är hemma, för då är det bekväma kläder som gäller haha. fast det har du nog redan förstått

Anders säger:

jag fixar inte till mig så mkt häller... över huvudtaget


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback