Finally Friday!

Äntligen fredag! Nu har man klarat av ytterligare en vecka i skolan och man börjar känna av att påsklovet inte är alldeles för långt borta. Framför mig har jag en riktigt lång helg eftersom vi har studiedag både måndag och tisdag. Vet ni hur underbart det känns?

Det har varit en jobbig vecka så det känns skönt att ha allt avklarat, åtminstone för det här vecka... Fick gjort mitt tal i dag, kände att jag inte ville ha det hängandes över mig enda tills på torsdag. På talet fick jag MVG-, så jag är nöjd! Fick även reda på spanska provet och då fick jag VG. Känns skönt att sluta vecka med att man vet att man fått bra resultat.

Nej, nu ska ni slippa mitt tjat om skolan för jag orkar knappt med det själv. Jag är ruskigt trött och funderar på att ta mig en powernap...

Kommentarer
Postat av: Fanny

skit där sprack min plan om att (förmodligen) inte vara den enda som inte avklarat sitt tal :p haha!

Postat av: mowgli

du skorpan, känner du för att hitta på nåt i veckan? är ledig till på onsdag, just say when:D btw, syster är hemma

2008-03-07 @ 22:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback