Dagis

Solen skiner, det är 4,9 grader ute och jag har balkongdörren öppen, skönt!
Lämnade lillkillen på dagis för en stund sedan och det gick bra, tro det eller ej. Dock så skulle de ut och leka, vilket jag inte fattade så jag tog  av han overallen och allt. Senare insåg jag att de skulle ta på allt igen, smart där Emma, haha. Innan det bar av till dagis kollade vi på barnprogram och målade. Ja, det är inte alla dagar man börjar dagen med att måla.

Next: Ska strax  hoppa in i duschen och sedan käka frukost. Frågan är om jag kanske ska käka frukost och sedan ta mig en powernap? ska möta Sofia kl. 12.20 vid Gallerian. Min plan var att innan dess ta mig en runda på stan, men vi får se vad som hinns med. Vet inte riktigt vad som var med mig i går, men jag var dödstrött klockan tio på kvällen, ändå tog det ett bra tag att somna. Nej, nu ska jag inte pladdra på en massa utan jag ska äta frukost, lyssna lite på radion och kika i DN, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback