Ballerina, en tjusning

81424-122
Mina ballerina från Zara

Gick nyss in och kollade på SMHI's hemsida i hopp om att finna en prognos som visar fint väder till helgen. Detta hopp släktes snabbt då jag såg att det var moln hela helgen, usch. Jag som vill börja använda mina fina ballerina som jag fick i julklapp! Tyvärr får jag nog vänta ett tag till, men jag hoppas att jag får inviga dem när jag åker upp till Stockholm. Faktiskt mindre än två veckor kvar, som jag längtar!
Vissa har redan börjat använda ballerina, men då tycker jag man tappar tjusningen lite med det hela. Ballerina ska man inte dra på sig i februari, utan det ska man göra när det börjat bli riktig vår i luften. Fanny och jag gick och pratade om det i går och vi var båda väldigt enade om detta. Förresten, spana in hennes blogg på
www.soderstreamad.blogg.se. Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback