9 timmar

Det har varit en otroligt lång dag i dag! På förmiddagen avklarade jag det muntliga historia förhöret och sedan på eftermiddagen svenska essän. Vi fick tre timmar på oss att skriva, men Fanny och jag bestämde oss för att max sitta till halv fyra. Man kan ju säga såhär, det blev inte som planerat utan vi satt kvar till fem! Ja, ni hörde rätt, alltså var vi i skolan nio timmar i dag sammanlagt. Vår plan var att innan föreläsningen gå och fika, men vi båda var så hungriga så att det blev pizza på Campino istället. Den satt inte fel kan jag lova, minns inte när jag åt pizza sist faktiskt.

När vi ifrån Campino nästan rullade ut för att vi var så mätta bar det av upp till Stadsbiblioteket där vi satt vid våra laptops och röjde runt, haha. Där efter bar det av till föreläsningen som handlade om den svenska makteliten.

Sedan dess har jag kolla på Gossip Girl och suttit här och kikat runt lite. Min plan var att cykla en sväng på motionscykeln, men det orkar jag inte nu. Så istället ska jag ta mig en dusch och krypa ner i den nybäddade sängen.
Tro det eller ej, men nu är jag pluggfri hela veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback