25 mars

Vaknade vid halv tio i dag, men bestämde mig för att ligga kvar en stund. Sedan dess har jag hängt upp lite tvätt och lagt i en maskintvätt, duktigt va? Anledningen till att jag gjort det är för att vissa av kläderna ska med till Estocolmo.
Skickade iväg ett sms till Tobbe i går, dock utan att få svar. Pratade sedan med Anders och han kommer hem i morgon så vi ska höras. Eller jag har sagt att han ska höra av sig till mig, får väl se hur det blir med den saken, haha. Äsch, det löser sig! Jag behöver inte gå och noja mig över det, hehe. I morgon ska jag i alla fall träffa Clare. Trodde inte att vi skulle ses för att hon åker till Göteborg, men det visade sig sedan att hon åker på torsdag istället, gissa om jag blev glad! Dock var det synd att Fanny och jag inte kunde göra Stockholm osäkert, men det får vi göra en annan gång!

Nu ska jag ta på mig för att klockan tolv så ska jag ner till stan och fika med Linda. Hade faktiskt tänkt att gå ner, skönt med lite frisk luft och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback