15 mars

Det har varit en riktigt bra dag i dag. Det började med att jag vaknade klockan 10 och när jag sneglade ut genom fönstret sken solen. Efter att ha ätit frukost och sådär bar det av ner till stan. Det var Lotta, mamma, Thilda och jag som gick, väldigt skönt med en promenad.

I stan mötte vi morfar och gullig som han är så fick jag en tidig påskpresent bestående av en klännig och ett par jättesöta tights. Kanske slänger upp en bild här i bloggen fram över, vem vet? Efter att vi sedan tagit en fika så kikade vi lite mer i affärerna. Då köpte jag mig en till klänning.
Har nämligen funderat länge på att köpa mig ett fodral från American Apparel när jag kommer upp till Stockholm. Istället nu så köpte jag mig en liknande klänning som kommit in på Gina Tricot. Eftersom man inte vet ifall man bara använder en sådan klänning när man går ut eller ska på några andra tillställningar så tänkte jag att jag lika väl kunde köpa en för 129 kr, för då behöver man inte få dåligt samvete om man inte använder den så ofta, haha. Om man nu trivs toppen i den så kan man ju köpa en till och då blir kostnaden ändå under priset av en från AA. Oj, nu låter jag som världens snåljåp, men så är inte fallet, haha. Ibland gäller det bara att tänka taktiskt! ;)
Det blev ifall en röd klänning som jag köpte, var nära på att falla i det svarta träsket igen, men så blev det inte.

När vi gått hem sedan så var jag ganska trött så jag lade mig i soffan med Thilda en stund, både hon och jag somnade. Tydligen hade vi sett jättesöta ut och det hade även tagits några foton. Resten av kvällen har bestått av god mat, tittande på Melodifestivalen och så. Jag hade några låtar som jag tyckte var bra och Hero var en av den, så jag var glad att den vann.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback