Konsten att bära hatt


Bild: thesartorialist.blogspot.com/
 
Jag gick in på The Sartorialist och blev helt förtrollad av alla bilder som finns. Så ni kan räkna med att det kommer att läggas upp en herrans massa bilder framöver!

Fanny och jag pratade om att vi ville ha varsin hatt och tjejerna ovan vet verkligen hur man bär upp det med stil! Älskar hur det på en och samma bild visar hur man kan bära upp hatten på två olika sätt. Att bära hatt och långklänning som tjejen till höger gjort skulle jag mer än gärna göra en solig dag i Grekland. Eller så skulle jag vilja bära hatten som tjejen till vänster gör en lite kyligare sommardag. Jag tror jag gillar den kombinationen bäst, eller nej, eller jo. Nej, jag gillar båda!

Kommentarer
Postat av: Fannu

Den söta blondinen har verkligen lyckats! I like a lot.

2008-06-16 @ 13:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback