Alla dagar förutom onsdag och idag

Jag har umgåtts med vänner alla dagar förutom onsdag och idag denna veckan, det är minsann inte illa. Jag har fått någon knäpp om att jag måste ta vara på varenda dag och hitta på någonting, vet ej varför, haha.
I höstas till exempel så var jag hemma och tog det lugnt varje helg kändes det som, nja inte riktigt, men nästan. Nu i vår så har jag nästan hittat på något varje helg, årstiderna påverkar en mer än vad man tror.
Jag är en sådan person som inte behöver hitta på en massa för att ha en lyckad helg, utan jag kan ha en lyckad helg även fast jag bara är hemma och myser. Tycker att det är otroligt kul att hitta på en massa saker, men jag är också ett stort fan av att bara vara hemma och ta det lugnt, som idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback