"Tror du verkligen att jag skulle säga nej?!"

Skönt, nu har jag kirrat boende inför konfan! Henke, Tessan och Leo är nämligen iväg på semester, så jag kunde inte bo hos dem som jag brukar göra och då var det bara att gå på jakt och fråga någon av kompisarna. Jag har skjutit upp detta alldeles för länge på grund av att jag tyckt det var pinsamt att fråga ifall jag får sova hos dem. Egentligen är det inte pinsamt alls, men jag vill inte vara påträngande. Idag tog jag i alla fall modet till fånga och frågade en av mina bästa vänner Anton ifall jag fick bo hos honom. Svaret var:


- Det är klart att du får bo hos mig!
- Alltså du får säga nej ifall du inte vill att jag ska bo hos dig...
- Tror du verkligen att jag, Anton, skulle säga nej?!
- Njaa, jag vet inte.
- Det är klart jag inte skulle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback