The Mist


Bild: google.se

Igår kväll såg Fanny och jag på bio, inte ofta man gör det. Vi stod i valet och kvalet om vi skulle se "The Mist" eller "What happens in Vegas". Tillslut valde vi att se "The Mist", för man kollar nästan alltid på romantiska kärlekskomedier, haha. Filmen höll på i 2 h och vi satt i mitten på första parkett, haha. Filmen var väldigt bra, men slutet var helt stört. Det förstörde nästan hela filmen, haha. Fanny och jag dröjde oss kvar lite i biosalongen oh då frågde två killar ifall vi var kvar och väntade på slutet. Så antagligen var det inte bara vi som tyckte att filmen slutatde plötsligt med ett dåligt slut, haha.
Fanny och jag ska antagligen hitta på någonting ikväll också, vad vet vi inte än dock.

På väg hem från bion igår så gick vi förbi en väskaffär och då fastnade jag för en väska som fanns i skyltfönstret. Så imorses ringde jag ner till väskaffären och frågade ifall de hade kvar den och hängde undan den. Så vid 14-tiden tog jag bussen ner till stan och köpte den, vet ni vad den kostade? Jo, den kostade 112,50 kr. I vanliga fall kostade den 449 kr, men de hade 75 % på alla väskor, därav det billiga priset. Väskan är svart och lite Balenciaga look-a-like med guldiga detaljer. Det kanske inte låter kanon snyggt, men det är det, haha.
Har nämligen varit ute efter en ny väska enda sedan i höstas, men har inte hittat någon som fallit mig i smaken. Hade inte tänkt att köpa något mer nu innan Grekland, men eftersom väskan var så himla billig så kunde jag inte hålla mig. Den blir perfekt att ha som handbagage, känner inte för att ha min Mulberry då, hehe. Även fast jag köpt mig en ny väska så vill jag gärna hitta någon fin i skinn i när vi åker iväg. Är man väskgalen och alltid varit det så är man...

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-06-13 @ 17:44:57
Postat av: mowgli

åhh... är det inte den bästa känslan när man gör ett väskfynd?? förra veckan hitta jag en skitsnygg kuvertväska för 25 kronor. ja tack! jag ringer nog dig om ett tag, säger inte när för jag är så dålig på att hålla telefontider. det kan också va jag som postade den tomma kommentaren ovanför, det var inte min mening, men som djungelns konung tog jag mig friheten. skriver ett extra långt inlägg här för att väga upp. jag har nu också SOMMARLOV!!! det var på tiden! kärlek!

2008-06-13 @ 17:47:56
Postat av: Fanny

buhu, skitfilm! haha nej men första 1h och 30 minuter var ju bra..

Postat av: Fanny

buhu, skitfilm! haha nej men första 1h och 30 minuter var ju bra..

2008-06-13 @ 17:53:29
URL: http://sooderstrom.blogg.se/
Postat av: Emma

Mowgli: Det låter toppen! :D Vi kan ju bestämma att vi hör av oss till varandra i helgen :D



Fanny: Ja, efter 1h och 30 min var den skit, haha

2008-06-13 @ 18:35:12
URL: http://lillaemms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback