Sofi Fahrmans shortsdress


Bild: aftonbladet.se/sofismode

Shortsdressen, även kallad playsuit, som Sofi Fahrman bär ovan är otroligt snygg. Fö har jag varit lite osäker ifall jag gillar detta allt-i-ett plagg eller inte, men nu har jag kommit underfund med att jag gillar det! Jag skulle mer än gärna vilja ha den blommiga som Sofi bär ovan, som kommer ifrån Topshop! Hon matchar den otroligt snyggt. Sedan så skulle jag vilja ha en som är en färgad och lite slappare. Som man både kan glida runt i på stranden och piffa till när det vankas partaj. Får ta att spana efter detta antingen innan eller efter jag åker till Grekland.

Kommentarer
Postat av: lovisa

hon befinner sig i saltis! :D

Postat av: Emma

Svar: Ja, det gör hon :D Alla som är något befinner sig där ;D hahaha

2008-06-09 @ 23:07:59
URL: http://lillaemms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback