Jogging? Nej

Pappa och jag skulle ut och springa idag, men det hanns inte med så det får bli imorgon i stället. Skulle även tagit mig en powerwalk med bra musik i lurarna, men så blev det inte heller. I stället pratade jag med Anders i en timma. Han hade ringt mig när jag var i skolan, så när vi var på väg ner till stan ringde jag upp honom, men vi hann aldrig prata klart så vi tog igen det nu ikväll. Känns bra att få update ifrån honom och vad som händer i Saltis, haha.

När jag ringde första gången undrade vad han hade haft på hjärtat när han ringt. Då svarade han att han tyckte det var längesedan vi hördes av och han undrade hur allt var. Blev otroligt glad när han sa det. Det är minsann inte många killar som får impluser och gör så inte! Anders och jag pratade varje dag på msn innan, men nu var det ett tagsen faktiskt, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback